2012年6月10日星期日

關於唱K。

我周不時都用唱通宵K,今次終於完了final,完了spring quarter,就是去慶祝一翻!!winter quarter連埋spring quarter加上我要考a-level實在是太長的時間,要好好輕鬆一下。

今次我做足research,發現北角neway在貓頭鷹時段是全港最平的!$109/位 包兩杯非酒精飲品,學生證照舊免收加一。連新界的neway都做唔呢個價錢!其實如果本身都係出開銅鑼灣的話,答多兩個站去fortress hill唱真係抵好多。加上銅的價錢不嬲over price,通常都會過灣仔唱,但過得灣仔不如去北角仲平好多!

唔知係咪無咩客既關係,呢間neway d staff超有禮。我們有點嚇呆了 XD 首先有幾個staff排成一行一起bow and said 歡迎,還許小姐前許小姐後,還幫忙入房較mic的音量... 呢件事實在太神奇,今次係我第一次黎北角呢間,真係值得再去 XD


由於neway無咩外國歌既關係...我地仲用佢部電腦上youtube自已點唱 XD

沒有留言:

發佈留言