2013年8月9日星期五

在澳洲的幾件事

1. 有次夜晚係 Sydney 答巴士到 Circular Quay,就到的時候我們聽到巨響,估計是煙花。然後我們下車後便跑跑跑跑跑跑跑,向 Opera House 的方向跑,真係比我地見到矮矮的煙花!估計這是預演,咁都睇到,哈哈。

Circular Quay 夜景


2. 在 Gold Coast 的時候我們住在 Surfer Paradise,基本上 hostel 過一條馬路就係無盡沙灘,而且是向東的。於是我們決定去看日出。話說日出時間是早上四時多,那天我們穿著睡衣,拎件褸同門鎖就出左去睇日出,諗住睇完返黎繼續瞓。點知間 hostel 是有 curfew 的。我地睇完美麗的日出之後返唔到入去 ........ 唯有死死地氣咁係沙灘上的長椅瞓覺。係真係瞓著的,瞓到八點就若無其事咁返返 hostel。

雖然要瞓沙灘,但這個日出是值得的!( 而且瞓沙灘都不錯既,哈哈 )


3. 夏天去澳洲天氣好,多野睇。但夏天去 Ayer Rocks,真係熱死了。成四十度,熱到無胃口食野。我地第一日去到,熱到救命,執完行李就去左游水,游完水直接著住泳衣煮飯,因為個廚房好鬼熱。然後,果幾日,我地一有時間就去游水,因為真係熱到就死。

Uluru base walk 途中


4. 講開好熱同游水。有次係 Mornington 沙灘游水加 sunbathing,我部 iPhone 熱到出 warning,唔用得。不過果日啲沙真係熱到呢,我地行得好辛苦,隻腳就黎著火,返到陸地一刻真係好感動!

很美的沙灘

沒有留言:

發佈留言